نسل جدید لپ تاپ‌های Pavilion معرفی شدند

نسل جدید لپ تاپ‌های Pavilion معرفی شدند

شرکت HP مدل جدیدی از لپ تاپ‌های Pavilion را در اندازه‌های ۱۴، ۱۵٫۶ و ۱۷٫۳ اینچ معرفی کرد که هر کدام آن‌ها با سخت افزارهای مختلف و در هفت رنگ متفاوت راهی بازار می‌شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند این لپ تاپ‌ها را با سخت افزارها و قیمت‌های متفاوت خریداری کنند؛ اما مدل ۱۷٫۳ اینچی این محصول را می‌توان در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، آبی، قرمز، بنفش، سفید و مشکی خرید. این محصول ۲٫۸ گیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۲۹٫۹ میلی‌متر است. باتری این لپ تاپ جدید شرکت HP تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. این لپ تاپ با پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیکی‌ مختلفی عرضه می‌شود که قوی‌ترین مدل از پردازنده‌ی نسل ششم Core i7 و کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 960M بهره می‌برد. همچنین می‌توان این محصول را با ۱۶ گیگابایت رم خریداری کرد
Pavilion
شرکت HP قابلیت شارژ سریع را به این محصول اضافه کرده تا کاربران در کمترین زمان ممکن بتوانند لپ تاپ خودشان را شارژ کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. البته اگر دوست ندارید محصولی با صفحه نمایش لمسی داشته باشید، می‌توانید این لپ تاپ را با صفحه نمایش معمولی بخرید.
این لپ تاپ جدید با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.